دکوراسیون جذاب خانه توام با هدفمندی - آشیان آرا

دکوراسیون جذاب خانه توام با هدفمندی

 

تا به حال به این فکر کرده اید که طراحی خانه ای که متعلق به شماست چه لذتی دارد؟ حال تصور کنید که این طراحی با ایده های نوین و جذاب همراه شود. شما می توانید با استفاده از ایده های جذاب به طراحی دکوراسیون خانه پرداخته و در راستای دلنشین شدن این خانه گام بردارید.

ایده های شگفت انگیزی برای طراحی دکوراسیون جذاب خانه وجود دارند که قصد داریم شما را با این ایده ها آشنا کنیم. این ایده ها از اتاق خواب شما شروع شده و به اتاق نشیمن و محیط های بهداشتی ختم می شوند. اگر دوست دارید تا با ایده های دکوراسیون جذاب خانه آشنا شوید، با ما تا پایان همراه باشید.

ایده های جذاب در اتاق خواب

مطمئناً مهم ترین بخش یک خانه که در آن به استراحت می پردازید، اتاق خواب می باشد. ایده های منحصر به فردی که می توان در اتاق خواب استفاده کرد، همواره مورد توجه بوده و هست. بیاید برای طراحی اتاق خواب از ایده های شگفت انگیز استفاده کنیم؛ ایده هایی که می توان به دکوراسیون جذاب خانه ختم شود.

 

تصور کنید در بالای سر تخت خود یک آکواریوم را به شکل زیر طراحی کنید؛ مطمئناً این ایده جذاب باعث می‌ شود که آرامش و سر زندگی به اتاق خواب شما راه پیدا کند و خوابی با کیفیت داشته باشید. این ایده نه تنها باعث افزایش کیفیت خواب شما می شود بلکه به جذابیت یکی از محیط های خانه کمک می ‌کند. البته سوال پیش می آید که آیا این ایده در اتاق خواب شما قابل اجرا است؟ شما برای جواب به این سوال می توانید از مشاورین مخصوص استفاده نمایید.

از دیگر ایده های جذاب می توان به استفاده از چراغ های مختلف و عجیب اشاره کرد. شما می توانید از یک لوستر خاص به مانند شکل زیر استفاده کرده و طرح یک جنگل را به اتاق خود بدهید. البته سعی کنید این طرح را برای اتاق خواب کودکان استفاده نکنید؛ لذا ممکن است آرامش روحی کودکان را بر هم زند.

جذابیت و هدفمندی در دکوراسیون خانه

دکوراسیون خانه تنها با گذاشتن چندین گل و یا قرار دادن قاب های دیواری و استفاده از کاغذهای دیواری جذاب نمی شود. سعی کنید علاوه بر خلق جذابیت در دکوراسیون خانه، این دکوراسیون را به شکلی هدفمند به پش ببرید. همچنین شما می توانید با استفاده از خلاق ترین طراحان این کار را به خوبی انجام دهید.

تصور کنید میز نهارخوری شما میزی دو کاره باشد؛ به طور مثال این میز یک درپوش داشته و شما با قرار دادن این درپوش به راحتی غذای خود را بر روی این میز صرف می نمایید. حال تصور کنید که درپوش این میز را بر می دارید و در زیر این درپوش یک میز بیلیارد نهفته شده است. آیا این که در میان خانه خود یک میز چندکاره برای سرگرمی و خوردن غذا داشته باشید، جذاب نیست؟

حال تصور کنید که راه پله وسط سالن که به اتاق خواب ها راه دارد، به صورتی هدفمند به یک کمد دیواری تبدیل کنید. همانطور که در عکس زیر می بینید علاوه بر پوشش و جذاب کردن راه پله یک استفاده کاربردی از این فضا شده است.

هر چیز دیگری می تواند به جذابیت خانه کمک کند اما اگر به این جذابیت هدفمندی را بیافزاییم مطمئناً محیط بهتری را خلق کرده ایم.

ایده‌هایی برای جذابیت بیشتر

بعضی از ایده ها صرفاً برای ایجاد دکوراسیون جذاب خانه می باشد و کاربرد آنچنانی نخواهند داشت. به طور مثال برای طراحی فضای نشیمن، می توانید طرح هایی استفاده کنید که هر فرد با اولین ورود به خانه شما جذب این طراحی ها شود.

به طور مثال برای راه پله خود یک طراحی مارپیچ به کار ببرید و در کنار این پله های پیچ خورده یک سرسره چوبی زیبا را برای فرزندان خردسال خود تهیه کنید.

یکی دیگر از ایده های جذاب ایجاد یک باغچه عمودی بر روی دیوار می باشد. شما می توانید با ایجاد این باغچه کوچک انواع گیاهان و گل های زیبا را در خانه خود داشته باشید. گفتنی است این جذابیت ها می ‌توانند سر زندگی و نشاط را در محیط خانه به وجود آورد. لذا این ایده ها پایان کار نخواهند بود. لذا مشاورین و طراحانی موجود می باشند که شما می توانید با استفاده از خلاقیت آن ها این طراحی را صورت دهید.

ایده های جذاب برای طراحی محیط های بهداشتی

در طراحی دکوراسیون جذاب خانه نباید از طراحی محیط های بهداشتی غافل شوید. لذا محیط های بهداشتی را می توان به گونه ای طراحی کرد که علاوه بر جذابیت به راحتی بتوان از تمامی پتانسیل آن ها به خوبی استفاده کرد. به طور مثال شما می توانید در طراحی دکوراسیون محیط های بهداشتی از وان های شیشه ای کم حجم و پر کاربرد استفاده کنید.

لحظه‌ ای به عکس زیر توجه کنید؛ تصور کنید با همچنین سرویس بهداشتی روبرو شوید، مطمئناً علاوه بر جذابیتی که برای شما خواهد داشت، همواره یک دلهره را برای شما به وجود می آورد که البته این دلهره با توجه به محکم کاری‌ های لازم کمی بی اساس است.

البته این طرح یک طرح بسیار خاص بوده و در کمتر محیطی استفاده می شود. اما شما می توانید از این طرح ها و گونه هایی که در علم مدرن وجود دارند، استفاده کنید و به جذابیت هر چند بیشتر محیط بهداشتی خود بپردازید.

در پایان می توان گفت که مشاورین ما می توانند بهترین طرح ها و ایده ها را در زمینه طراحی داخلی اتاق به شما ارائه دهند و هزینه ها شما را به خاص ترین ایده ها تبدیل نمایند. برای دریافت مشاوره و اقدامات طراحی با ما تماس حاصل فرمایید.

مهرسرشت